Premiär

Isabella sitter och leker med bankdosan medan jag kollar runt på nätet...Det känns som att jag skulle kunna sitta här hela dagen.
Mina magmuskler fick lite träning igår vilket gör att jag har ont idag. Jag trodde faktiskt att resten av kroppen skulle må sämre då jag igår tog min första joggingtur sedan Isabella föddes. 18 månader utan träning. Ni kan ju själva tänka er..

Nu finns det ingen återvändo utan nu är det bara att träna på! Maggie kommer inte låta mig komma undan heller så jag kan glömma att komma med några ursäkter. Känner mig faktiskt redo för att köra igång ordentligt så det känns riktigt bra!!


I´ve started running again. It feels so good after not doing that much training the last 18 months. My stomach hurts after sit ups but it´s a good feeling. I feel inspired to start training again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0