Lediga dagar!

Jobb, jobb och jobb! Så ser mitt liv ut just nu.

Jag är ledig i 2 dagar och försöker komma ikapp med allt men det är inte så lätt. En dag går till att bara vila upp sig och den andra till alla sysslor man måste hinna med.

Efter midsommar blir det lite lugnare schema men fram tills dess är det bara att tuta och köra.

Jag missade tyvärr Bellas dansföreställning men fick se bilder och video och hon var superduktig! Hon tränade lite hemma dagen innan och fick nog lite mer tips för sedan satt det svåraste steget.

Imorgon har vi inskolning. Jag är faktiskt lite nervös för min egen skull. Jag vet inte riktigt var jag har alla mina känslor. Nu börjar hon bli stor. Panik!! 
Jag vet att det kommer gå bra men det är som sagt mig jag oroar mig för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0