Jag tror inte många förstår...

Skitdålig match igår tydligen...men ny match på tisdag så det är bara att släppa förlusten och koncentrera sig på vinst. 8 matcher kvar.


Ibland kan hockeylivet göra mig galen alltså. Jag tror inte riktigt folk förstår hur svårt det är att få ihop allt.

Man kan tänka på det som en pizza uppskuren i bitar. Varje bit är en del av ditt liv. Jobb, släkt, vänner..ja ni förstår. MEN samtidigt så har vi hockeyn också.
Låt oss säga att pizzan har 8 bitar och alla uppfyller sin del. Då är hockeyn en nionde bit som ska passa in. Skitsvårt att få det att gå ihop. Och det går inte heller alla gånger. För att den biten ska passa in så måste en annan plockas bort just då. Så ser vårt liv ut!

Därför kan jag bli så irriterad på dumma kommentarer/åsikter från folk som inte har den blekaste aning. Om ni bara visste hur mycket jobb det är. Hur svårt det är med alla beslut som måste tas HELA tiden...

Aja, skulle kunna hålla på i en evighet att babbla om det här livet men nu ska det fixas våfflor. (Fick onda ögat av Bella igår för att vi inte hunnit äta våfflor på våffeldagen. Oops!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0