Det händer saker

Kommer på mig själv ibland att jag inte ens haft en tanke på att skriva i bloggen.
Jag har märkt att det oftast blir när mycket är på g. Då måste jag få skriva av mig lite efteråt!

Brorsan och hans tjej har äntligen fått sin Luna. I 3 dagar väntade dem på att få träffa lilla pyret så det var 3 dagars väntetid för oss alla!

Sedan har Johan haft matcher. Tror vinden har vänt lite för nu börjar killarna ta poäng. Spelet ser bättre ut och killarna verkar vara mer bekväma på isen. Det stressas inte lika mycket. Powerplay börjar äntligen ge utdelning också.
(Fast jisses om man nämner något högt!)

Imorgon fyller Bella 5 år. Så det blir kalas hela veckan!

Här var hon bara 6 månader och bodde i Växjö. Tiden går alldeles för fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0