Hänt i veckan

Började skriva men sen somnade jag visst. Typiskt att allt försvann...

Ialla fall så har det varit fullt upp med matcher. Först ut var syrrans match mot Sävehof. Det var en jämn och spännande match. Vid ett tillfälle skrek t.o.m jag till (alldeles för högt också! Oops) Men de vann och det var det viktigaste.

Killarnas matcher har tyvärr inte gått lika bra. Vi var på hallen igår och tittade...ja, man kan säga att det var lite avslaget.
Men när man kommer hem och läser på forum mm så får man, till sin förvåning, läsa att det i princip är Johans fel. Eller han får skit för att de förlorar och han inte spelar. Det komiska i det hela är att han får skit när han spelar också. När ska folk bestämma sig?!

Johan har iaf börjat gå på is så det känns riktigt skönt! Ett till steg i rätt riktning.
Vi fortsätter att ta en dag i taget men just nu längtar jag till jul. Jag längtar efter att få pynta, fixa med julkortet och se på julkalendern. Ge mig julharmoni för jag behöver det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0