Allt på en gång!!

Paniken men även glädjen som uppstår när Josefine helt plötsligt tar ett steg! Igår kväll så tyckte hon att det var dags att visa vad hon går för, hehe.
Tror inte hon själv riktigt var medveten om vad hon gjorde.

Tidigare samma dag så ploppade även tand nr 2 upp. Vi som väntat och väntat på den första. Hoppas bara det kan lugna ner sig lite så det inte blir för mycket. Hon har haft det lite småkämpigt med den första tanden. (Fast å andra sidan kanske det är bra att de kommer på en gång)

Julklapparna är inhandlade. Yes! Blir faktiskt rätt nöjd med mig själv för nu kan jag koncentrera mig på andra saker. Jag slipper även springa runt i butikerna med alla andra stressade människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0