2 månader kvar

Nu känner man ute att vintern närmar sig. Det har även kommet lite snö. Bella blev överlycklig över att se att det var lite vitt ute. Det betyder ju att tomten snart kommer!! Hehe

Josefine har börjat stå själv och tar även gåvagnen och går. Blev så paff över att se henne helt plötsligt gå genom vardagsrummet. Jag skulle gissa på att hon kommer gå innan hon fyller ett. Hon vill ju hänga med i syrrans takt.

Jag längtar verkligen efter julen det här året. Att få ha mysstunder med familjen och bara ta det lugnt. Jag känner konstigt nog en harmoni inför sista tiden på året. Vet inte om det är för att jag kommit till insikt att "allt löser sig" samt att det är som det är liksom. Rätt skön känsla måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0