Hej 2016!!

Födelsedag:

Killarna åkte ner till Malmö för match mot Pantern. Jag firade min födelsedag med Bella och mamma på stan. Det blev födelsedagslunch på Sushi Heaven och fika på Öhrmans. (En bit chokladkaka var ett måste!)
Vi hade alla ett tema: choklad!!

På kvällen var vi ett tjejgäng på Allstar för att se matchen. Födelsedagen avslutades med en långpromenad med syrran och hunden i vintervädret. En bra födelsedag även om jag önskat att killarna vunnit sin match och att jag fått ha min karl hemma.
Supergod ananasdrink!

Johan väckte mig vid halv sex, direkt när han kommit hem, och gav mig min födelsedagspresent. En ny skötväska (som även går att ha som en vanlig väska sen om man vill). Superfin!!

Nyår:
Ebba och Marcus kom över för att fira in det nya året med oss. Det blev en klassisk trerätters, Bingolotto och lite firande av det nya året.
Märks det att jag är extremt orutinerad vad gäller selfiesticks? Men vi hamnade alla på samma bild i alla fall. Haha!

Hoppas alla hade trevligt på nyår och en bra start på 2016!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0