Morgonpigg...not!

Har legat och glott på mobilen i snart en timme. Jag har för ont för att orka kliva upp för att fixa frukost. Så då får det bli sängen i stället...(det värsta är att magen börjar kurra) Jag är sååå trött men h*n är så aktiv vid den här tiden att det inte finns en chans att somna om just nu.

Ikväll är det match igen. Kan hända att det blir sista matchen för min del. Jag hoppas att det blir det! För att få gnälla av mig så är jag less på att vara gravid nu. Sammandragningar, förvärkar, ryggont och spänningar gör att jag bara vill ha ut pyret! Kanske inte så konstig tanke med mindre än en vecka kvar innan beräknad bf. (Jag vill verkligen inte gå över tiden för mitt tålamod klarar inte av så mycket mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0