Trööööööött

02.41...fy satan vad less jag är på att inte få sova om nätterna!! Mina påsar under ögonen har fått egna påsar. Jippie...


Josefine får 1-2 ggr/ natt skrikattacker. Hon är näst intill otröstlig (för hon sover fortfarande) Man måste helt enkelt väcka henne för att lugna henne och för att sedan få henne att somna om. 
Först trodde jag der handlade om närhet. Det kan det säkert fortfarande göra. Sedan tänkte vi att det måste varit tänderna. Det kan vara så också... men eftersom ingenting av det är helt säkert så får man väl helt enkelt stå ut. Frågan är bara hur länge man ska orka?!

Har en förkylning på g känner jag. Kombinationen av dålig sömn med allt annat är inte särskilt bra känner jag. Det får bli en massa te imorgon. Hoppas det ger sig under mina 4h sömn som jag hoppas på att få! God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0