Planera (försenad) smekmånad

Igår kväll hade jag lite tid över och började titta på resor. Då jag blev gravid direkt efter bröllopet (och mådde illa som sjutton!!) så kändes det dumt att trycka in ytterligare en resa den sommaren. Vi hade redan Johans födelsedagsresa och resan till min mormor.

Nu måste vi komma på vad för slags resa vi ska göra. New York var tanken men jag känner att Josefine är för liten för att åka ifrån i 10 dagar. Jag skulle nog inte klara av det. Och vi kan helt enkelt inte vänta ytterligare 1 år till.

Så nu är frågan om vi ska ha en solsemester eller åka till en storstad. Sola eller shoppa? All incusive eller äta ute? Vila eller promenera?
Det viktigaste är att vi får lite kvalitetstid för det är ju det som resan går ut på. A T T U M G Å S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0