En kilometer är mer än inget

Fick lite ångest ikväll då mitt träningsupplägg inte följts ordentligt denna vecka. Det blev en kort pw med joggning hem nu på kvällen istället. Det var inte långt och det gick inte speciellt fort men jag lyckades med min första kilometers jogging. Alltid något!

Hängde hemma hos Cecilia idag. Tjejerna lekte i 5h men ändå var det inte nog. Tiden går ju så fort när man har roligt!

Josefine fick smaka majskrokar för första gången. Och som hon åt! Jag hade totalt glömt bort när man fick börja ge dem krokarna men nu blir det att ta sig till affären.

Jag hade även glömt bort (förträngt) hur kladdiga de är. Josefine åt verkligen med hela ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0