Onsdag...

Ligger i soffan på balkongen och försöker komma ikapp mig själv.
Jag, mamma och Bella sprang runt på stan idag. Vi hämtade min klänning, köpte ett finare paraply till bröllopet (då vädergudarna tydligen vill ha regn på lördag) fixade underkläder och slängde i oss sushi. Sist av allt på schemat så var det spraytan. Trodde aldrig jag skulle bli så nöjd! Jag är inte grisblek längre. Haha!


Bella har blivit lite förkyld så utav det med en mix av springandet på stan så somnade hon runt 16...hoppas hon får sova ut och få bort förkylningen lite. 

Under den tiden, tills nu, har jag stått i köket.
Ca 70 kladdkakemuffins

Muffins och salta pinnar är klara! Jag har även hunnit skala 10kg potatis...+ fixat min andra tumnagel. Sakta men säkert så börjar vi bli klara. Hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Grace

Kul var det, eller hur :-) njuter fortfarande av att titta på färgen - Jag Är Brun !!!

2015-05-28 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0