Helt slut....

Nu ligger jag i sängen och orkar inte röra på mig. Det har varit en rolig dag men väldigt jobbig lördag på samma gång.

Vi började morgonen med att säga hej då till Johan. Han skulle till Stockholm och ha sin svensexa med grabbarna.
Jag, Bella och Vicki åkte till Rytterne och tittade på kosläpp. Jag har velat gå i flera åt men varit för sent ute. Men inte i år!
Fika med bulle och mjölk i gräset innan korna släpptes ut.

Sedan åkte vi hem till mamma där Vicki skulle fixas inför balen. Håret lockades och sminkningen fixades.

Efter det tog vi oss hem, gick ut med Pixie och fick i oss lite mellis. Plötsligt var klockan hur mycket som helst så vi tog oss till Stadshotellet för att fota tjejerna innan balen. 

Nu har Bella somnat och jag måste städa lägenheten. Måste kolla på Sveriges match också. Jag kommer sova skönt i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0