Jaha ja..

Sitter fortfarande i hallen, med 35 sek kvar att spela av matchen. Jag behöll lugnet (nästan hela tiden) men hade lätt kunnat slita av mig håret. Speciellt gällande pp..så uselt!! Man måste nog börja ändra något för det funkade inte mot Karlskrona och inte heller mot Rögle. Uppenbarligen.

Rätt komiskt med alla som klagar på bp. Visst, det var inte bra, men vi måste ju göra mål på våra chanser!! Bp falerar ordentligt en gång och plötsligt är det orsaken till alla förluster mm. Inte alltid så lätt när man hela tiden ska försvara sig pga utvisningar. Man kan ju spekulera i om bp funkat så hade matchbilden sett annorlunda ut men just nu så är jag tveksam till det. Baserat på matcherna mot Khk. 
Man kan lika gärna vända på det. Hade matchen sett annorlunda ut, när vi tex  fick 5 mot 3 i  två minuter, och gjort mål under det tillfället? Det kan jag nästan lova att det hade gjort!

Att det inte klagas mer på pp tycker jag är konstigt. Det funkar ju inte!!
Frågan nu är bara om de törs ändra något? Kan det möjligtvis vara så att det är sönderläst då ingenting märkvärt har gjorts på nästan hela säsongen?

Vinner man skotten och antal chanser så ska man banne mig vinna matcherna också!

Aja, nu får man hoppas de kan klara av att släppa allt fort och ladda om för jag förväntar mig vinster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0