En sväng till Södertälje

Idag var en sån där söndag då vi inte hade något inplanerat så vi tog oss en liten sväng till Södertälje. De mötte AIK idag så det blev två flugor i en smäll då vi hälsade på några vänner också.

Samtidigt kände jag att det kunde vara skönt att få göra något annat i några timmar. Det blir verkligen intensivt med alla matcher och resor så det var skönt att komma iväg en sväng. (Även om den innehöll hockey)

Matchen var inte direkt någon höjdare. Tråkigt nog. Med tanke på fansen och hallen så hoppas jag de håller sig kvar. Som Bella brukar säga: "kämpa på!"
Jag trivdes i Södertälje så för mig var det precis som vanligt att vara i ishallen igen. Inga konstigheter...

Efter matchen åkte vi till Mimmos för den obligatoriska efter-matchen-maten. 
Bella passade på att mysa lite med Jennifer innan det var dags att åka hem. 

Nu ska det laddas inför morgondagens match mot Rögle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0