Då var säsongen slut!

Ska börja med att säga att jag hoppas på en anmälan och förväntar mig någon form av dom efter det fula överfallet med klubban. Fick se videon, på Instagram, rätt tidigt i matchen och det är bland det fulaste jag sett hända i en ishall!! Usch.

Till matchen då..ja, bara att konstatera. Vårt pp stjälpte mer än hjälpte. Rögle var inte ens bättre men det är vår oförmåga att göra mål som ledde till förlust. Enkelt och lämnar det så.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om allt. Att först se publiken lämna i förtid gjorde mig faktiskt riktigt irriterad. Sorry- men fans agerar inte så. Punkt. Det kvittar hur besviken man är- vad tror ni vi är!? Eller killarna?!

Att sedan veta att säsongen är över..ja, vet inte vad jag känner om det heller. Det har varit en väldigt lång säsong. Att se killarna vara i botten av tabellen för att sedan, sakta men säkert, klättra uppåt och knipa en första plats. Det upplevs, från min sida, som en av de längsta säsonger jag varit med om. Rent ut sagt jobbigt.

Vi fick två svåra chanser ändå. Man kanske skulle spekulera i hur det gått om vi kanske hamnat 3:a i tabellen men spekulera kan man göra i evigheter....

Hej då säsong 14/15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0