Skrek mig hes på sektion I idag

Ja, var ska man börja?...
Idag byttes sektion så jag, för en gång skull, kunde få se hela isen. Vilken lycka! 

Innan första perioden var slut så fick Johan en ordentlig smäll mot huvudet och fick utgå. Riktigt fult av Almtuna spelaren! 
Jag skrek mig hes då han låg kvar på isen (ensam och alldeles för länge för mina nerver) och det slutade med att jag stod upp och skrek.
Det har hänt förr i matcher att domarna inte har full kontroll på hela isen. 3 stycken som åker och glor på pucken! Visst, de måste följa spelet men de måste även ha koll på spelarna. Kan man (läs jag) tycka.

Annars då...killarna lyckades vinna och vi fick resultat med oss. Plus på det!

Johan har ont i huvudet och mina nerver behöver lugnas ordentligt. Minus på det...

Kommentarer
Postat av: Mange

Ta hand om Johan (och dina nerver;)) hoppas han blir kry fort.

Svar: Det ska jag absolut göra- gällande både honom och mina nerver;)
Natalie

2015-01-27 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0