Say yes to the dress

Jag, mamma och Vicki hade alla en ledig måndag. Det blev en dag på stan (läs Ruths)
Jag började känna lite panik i valet av klänning. Johans kläder fixades i helgen, Bella är klar sedan länge så nu var det min tur. Kanske skulle tagit mig först egentligen men nu blev det så här.
 
Alla som ska gifta sig, eller vill, har oftast någon form av uppfattning av klänning, färger osv. Det hade jag med. Fast efter nästan 3 timmars provning av alla slags klänningar så valdes den mest otippade. Raka motsatsen till det jag trodde jag ville ha.
Jag har en klänning jag kan ha hela dagen, som är bekväm och passar min kropp. Man kan väl inte något annat än bli nöjd. Det bästa med den är att den går att piffa till med accessoarer. En mer personlig touch på det hela.
 
En utav alla klänningar...
 
Nu ska alla accessoarer hittas och sedan ska jag tillbaka i april för att fixa alla ändringar som måste göras. 
Vi börjar närma oss något som kan kallas bröllop. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0