Jag blir så less! Igen...

Jag var inte säker på att Johan skulle ha orken att åka och spela men han kände sig ok efter joggingturen så han åkte.
Kanske lika bra med tanke på att jag höll på att bli tokig här hemma under matchen!

I början av matchen kände jag att det inte kommer bli lätt. Det blev fort till något grinigt då domarna plötsligt fick för sig att inte se händelser på isen. 

Alltså, alla är mänskliga, men när det börjar bli som det blev ikväll- att t.o.m kommentatorerna ifrågasätter domarna ja då är det illa. Man kan inte missa så många utvisningar som de gjorde! 
Och det gäller för båda lagen. Jag brukar vara kritisk (och får ofta höra att man inte ska gnälla på domaren) men det är ju inte så konstigt. De får skylla sig själva för det ser inte bra ut många gånger.
Så, nu har jag klagat färdigt!

Tack för 2 poäng och för att Ais lyckades sno åt sig 1p från Malmö.
Så för skojs skull så får Rögle och Mora ta poäng imorgon. Blir lite mer spännande så när man tittar i tabellen sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0