Skönaste vinsten!!

Jag var så fruktansvärt nervös inför den här matchen! Dagen innan så började vi tapetsera i hallen för att skingra tankarna (i alla fall jag) men ändå så kom matchen smygandes i bakhuvudet.

Jag vaknade med en liten klump i magen av nervositet. Johan var lugnet själv och försökte lugna mig genom att säga att det här var som vilken match som helst. Jo tjena!

Älskar när stämningen är så här! Fullt med folk och ett bra tryck hela tiden.

I första perioden höll jag på att bli galen. Så galen att snubben framför blev nervös. Att han inte hade koll på mina nerver? Haha!

Sedan var jag rätt lugn fram tills det blev 3-2. Då blev det smått panik sista minuterna men de lyckades hålla undan och vinna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0