Packar ihop onsdag och kastar ut den genom fönstret

Äntligen närmar det sig torsdag. Idag har allt gått åt pipsvängen och jag vill helst glömma stora delar av dagen.

Som om inte det skulle vara nog så fungerade inte Viasat hemma hos oss så vi fick slänga oss i bilen och åka ut till Skultuna. 

Varför gjorde vi det? 
Matchen höll på att göra mig galen!! PP var fortfarande för ofarligt, forwards tappade puck och fick den snodd flertal gånger och det såg ut som om vi inte hade den där viljan man så gärna vill se. Och för tusan- se till att alltid ha en gubbe framför mål!!! Jag önskar de kunde gjort fler mål på alla de chanser de skapade. Typiskt...
Karlskrona var inte heller klockrena men var duktiga på att ta tillvara på våra misstag. Det var inte svårare än så.

Sedan är det ibland humor på folks kommentarer. Mitt tips är att ni ser reprisen av matchen (om ni har möjlighet) för ni kommer ändra åsikt om många händelser. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0