Kakförsäljning

Jaha...då ligger man i sängen och är vaken före tuppen igen då. Pyret sparkar som en galning så börjar gissa att vi har fått en tid som gäller för nu har jag vaknat så här tidigt i snart 3 veckor. Bara att ställa in sig på 5 tiden...

Jag hade hoppats på lite mer sömn då jag var helt slut efter gårkvällens kakförsäljning på ishallen.
Tjejerna stod redo!

Bella skötte sig utmärkt! Hon sprang runt och skrek att alla skulle köpa kakor och hon själv drog in runt 2-300 kr. Riktigt bra gjort av en 4-åring! Det komiska var att jag kom hem med nästan lika mycket sötsaker som när vi kom dit. Haha! Bella tvingade mig att köpa mitt egna verk då min sats räckte exakt till det vi skulle ha med oss. Sedan fick hon ett godisspätt som tack för all hjälp. Men folk köpte till henne också så min väska var full med godsaker efter kvällens slut.

Det var så kul att många engagerade sig och donerade pengar till ungdomsverksamheten. TACK!! På fredag får vi reda på den exakta summan. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0