Dan före...

Hade hoppats på lite mer sömn då jag väntade uppe tills Johan kom hem i går men har man en karatekid i magen så är det inte mycket att göra åt. 

Det känns som att allt bara går runt i det här hushållet. Först är det jag med mitt gravidillamående, sedan bryter Johan handen. Därefter får jag foglossning i ca 1 månad och när den äntligen släpper så täcker karln ett skott på träning och spelar med bedövning. Herregud, kan det inte bara få flyta på utan nå skavanker?! Uppenbarligen inte men vad ska man göra?

Då var det ledigt under julafton i alla fall. För att fortsätta lite på den gnällande delen så börjar jag undra hur, den som satt spelschemat, tänkt egentligen?! En jäkla massa matcher för att sedan ha ett uppehåll, för att sedan spela en match, julledigt på det och sedan är det igång igen. Så ojämnt i schemat med spelade matcher också så man börjar ju undra...

För att släppa gnället och fokusera på nästa sak, dvs julen, så är jag och Bella klara med julbaket för i år. Jippie!
Bästa hjälpen i köket dekorerar chokladmuffinsen med krossade polkagrisar. Lite grädde på det bara!

Nu har vi bara sillsallad och salta pinnar kvar (som ska smaksättas) innan vi är helt klara med vår del av maten. Alla julklappar ligger och väntar under granen så nu är det bara tomten som fattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0