2 vinster i helgen!

Mora x2 är nu över och det blev två vinster. Riktigt skönt för alla som är involverade i det på något vis. 
Johan hade en liten överraskning till laget, vid vinst, och ikväll kom den äntligen till användning. Alla spelare fick en "Jonte Berg T-shirt". Det har blivit en grej de gör vid vinster, sjunger Jonte Berg sången. 
Johan har varit lite förkyld och hes så två vinster på det har knappast hjälpt hans röst. Tack vare det har jag skrattat hela kvällen!! Hans röst skar sig på "Berg" och blev alldeles för hög och något målbrottsliknande. Jag förlängde nog mitt liv lite ikväll!

Nu är det inte match förrän på onsdag. Min födelsedag utav alla dagar och dessutom mot Pantern borta. Jippie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0