Två ursäkter

Jag måste börja med att be om ursäkt till paret ovanför mig som blev tvungna att höra på mitt skrik idag. "Passa pucken då!" "Sluta vara så omständiga med pucken!" "Åh vad många chanser vi har!" Osv osv...
Sedan får jag be om ursäkt i förväg till alla som kommer sitta bredvid mig i framtida matcher. Jag kommer troligtvis inte vara tyst då heller.

Och om matchen då...
Ikväll blev jag galen på vårt pp. Det är inte ofta man får så många chanser! Har både läst och hört folk klaga på pp2 men ikväll var det nog pp1 som får ta på sig en del av förlusten. Chanserna fanns flera gånger men det kvittar i det långa loppet. Det är målen som räknas och gör man inte mål så kan man inte heller vinna matcher. Där skulle vi avgjort matchen. Punkt.

Men trots det så tyckte jag killarna spelade bra. Det var lite mer fart i spelet och den här gången (jämfört med sist) så satt passningarna bättre. Synd bara att det inte blev mer än 1p.

Innan matchen så hyllades Marcus Söderkvist för sina 700 matcher.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0