SSK-VIK

Tänk vad det alltid ska vara nervöst att se matcher den här säsongen! 
Tabellen är sjukt jämn, spelet svänger alldeles för mycket (för att hålla mig lugn) och man måste ha domaren på sin sida. Det sistnämnda hade vi ikväll...lite konstigt egentligen med tanke på hans insats sist.

Ikväll satt jag med händerna för ögonen bitvis av matchen. Vad det svänger mellan glädje och panik! 
Matchen kunde ha slutat hursomhelst. Vi hade så många chanser, en som det borde vara böter på om man missar! Jag trodde inte det var sant när jag såg vad som hände.
Men det bästa var vårt mål som kom direkt efter Södertäljes kvitteringsmål. Vi har saknat lite av just dem målen så det var på tiden. Då kunde man pusta ut lite...

(En liten önskan, för mina nervers skull, är att spelet ska bli lite enklare och att passningarna måste sitta mer ordentligt. Det är ibland lite för duttigt och långsamt spel.
Och så ska jag tuffa till Johan så mycket det går så Enga inte tar honom i nästa duell, hehe!)

Men nu är denna match över och nu ser vi fram emot 3p mot Malmö!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0