Sågen är framme!

Jaha...då var man hes efter kvällens match. Igen.

Känner en tomhet för matchen men en liten glädje för Johans skull.

För att få igenom det lite noggrannare. 
*Huvuddomaren- hoppas karln söker nytt jobb! Oavsett hur många individuella misstag vi gjorde ikväll så var det han som satte nivån i matchen. Det blev faktiskt lite avgörande i andra perioden...

*Slarv- alldeles för många individuella misstag som skapar obalans eller/och sedan mål i baken.

*Trots allt det övre så tycker jag att vi förtjänade poäng idag. Det är det som irriterar mig mest. Som jag nämnt förut- tur att tabellen är så jämn som den är...

*Då jag är här för min killes skull så är jag glad över hans snygga assist. Johan är ju inte direkt en poänggörare så alla poäng är extra roligt!

*Sist men inte minst så är det kul med mål men ännu roligare med hattricks! (Idag från Freddan)

Det ska faktiskt bli lite intressant att läsa Vlt imorgon och folks åsikter på sociala medier. För vid en förlust ska det finnas en syndabock, har jag lärt mig, så vem blir det denna gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0