Hes och frustrerad

Orkar jag nämna det en gång till...? Ja. Hockeyallsvenskans domare är för dåliga!! Så nu har jag fått det ur mitt system- igen.

Varför gjorde vi inte mål på de chanser vi fick och vad tusan hände med pp? Det klingade i hallen flera gånger men "nära skjuter ingen hare".
Så frustrerande att se på såna matcher!! Jag brukar höras i hallen men igår var jag tom lite hes efteråt. Det är inget bra tecken. 
Nu fick vi oss en känga för att vi inte spelade hockey i 60 min.

Aja, nu är det matchuppehåll ett tag och denna gång tror jag faktiskt att killarna behöver det. Sedan börjar de vinna ska ni se (annars blir det överkonsumtion av te och halstabletter för min del)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0