En ensam tisdag

Johan tog med sig Bella imorse för att åka till Västerås. Själv tog jag cykeln till stan för att jobba...
Ska jag vara ärlig så gillar jag inte alls hur den kommande månaden ser ut. Att vi ska behöva bollas runt för att få allt att funka. Men vad ska man göra?

Av det jag läst och hört så gjorde Johan en stabil match så det var bra. Nu är den första matchen avklarad. Det kändes konstigt att sitta hemma när han hade "hemmamatch". 

Själv har jag åkt på en liten förkylning så promenaden jag hade tänkt ta tidigare idag får nog vänta till i morgon. Istället gjorde jag om mina naglar (igen). Vad ska man annars hitta på när familjen är i en annan stad?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0