Hur ska man hinna med allt?

Idag blev det Öppna förskolan med Amy och Meg. Småtjejerna hade jätteroligt så det var nog inte så konstigt att de var trötta när vi fick därifrån.

Lillfröken somnade efter allt lekande!

Sedan tog vi oss en långpromenad hem. Jag hade räknat med 45 min men det var bra mycket jobbigare när man busat med barn i nästan 3 timmar.

För att sedan få ännu mer att göra så hade Johan bokat tvättid idag. Hundarna måste rastas och Bella var hungrig. (Ibland älskar man matlådor!)

Klockan är snart sju och tvätten är fortfarande igång men nu ska Bella snart sova, hundarna måste rastas igen och jag vill följa matchen. Jag skulle verkligen behöva några fler timmar denna dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0