Trötter

Jag hade gärna varit Kloker så jag kunde komma på hur jag inte ska vara Trötter.
Igår jobbade jag för första gången på nästan 8 månader. Det var en kort dag men ändå lite påfrestande då det gäller att komma ihåg allt OCH inte glömma allt nytt de hittat på sedan jag gick på mammaledighet.
Tackar Therese av hela mitt hjärta för att hon kunde ställa upp som barnvakt. Johan är nämligen inte tillbaka förrän på fredag..
Jag tror att Isabella märker att Johan inte är här. (jag gör det iaf!) Hon har varit väldigt mammig av sig och börjar gråta så fort hon inte ser mig. Så länge hon ser någon som hon känner igen så är det lugnt.
Johan skickade en liten snuttefilt med Pingu på posten idag. Pingu är en favorit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0