Stormen i Växjö

Många skriver om "stormen" just nu och många tycker det är överdrivet.
Jag har all respekt för Moder Jord och tycker faktiskt att det är lite småläskigt med detta väder. Dörrskylten slår mot dörren, smågrenar slår mot fönstren och vinden är inte att leka med! Storm..nja men inte långt ifrån för att vara i Sverige. 
(Sedan beror det väl också på hur man bor och hos oss märks det rätt mycket.)

Jag och Isabella tog en promenad igår och med tanke på vädret så skippade vi den idag. Istället har vi tränat med att hålla upp huvudet, glott på dumburken och nu följer vi Johans match. Isabella sover gott medan jag målar HelloKitty tavlor till hennes rum.
Slänger upp en bild när jag är färdig!



I really don´t like the storm that is here right now. I wouldn´t call it a storm but with Swedish eyes it is.
JJ is in Stockholm playing a game. Isabella and I have been watching some tv, training and I´m now painting HelloKitty to have on the walls in Isabellas room. I will show you when I´m done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0