I min ensamhet

Nu är jag helt slut efter att ha fixat julkorten och sedan laddat ner bilder för framkallning. Det sistnämnda blev en total flopp för det tog en evighet att ladda ner bilderna på deras sida. Jag får fixa det på något annat vis för mitt tålamod tog slut.

Johan har dragit hem till Daggen och Isabella sover...
det är väl nu man ska passa på att göra en massa saker som man inte hinner göra annars eller??
I vanliga fall hade jag säkert sprungit runt och donat med både det ena å det andra men inte idag. Jag tänker bara sitta här och låtsas vara Ferdinand (minus blommorna)



I tried to download pictures to a website so I could make an album with Bella but it took so long that I got tired of waiting! But I got our christmas cards done. 1/2!
JJ is at a party and Bella is sleeping...tv time for me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0