Sova??

Usch, så dåligt jag sovit senaste veckan! Jag kan inte hitta någon skön position att sova i. Det slutar alltid med att jag är uppe med tuppen, har nackspärr och vill inget annat än krypa ner i sängen igen för att sova lite. Måste komma på någon lösning till detta för annars kommer Johan att fly hemmet snart.

Jobb idag och sedan är jag ledig i 2 dagar. Så klart så ska vädret vara på Växjövis- regnskurar och moln. Blekfis #1 i år då!




I´m having a hard time sleeping! I ´m trying everything but nothing is working. JJ will get a second apartment cos I´m not gonna be fun to be around.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kör igång veckans blogg, var gärna med :)

2011-05-02 @ 12:38:18
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Sofia

Kör igång veckans blogg, var gärna med :)

2011-05-02 @ 14:20:55
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: maria

hahah jag e nr 2 då...(blekfis)

2011-05-06 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0