Soliga och lediga lördag!

Äntligen var det min tur att få en solig dag när jag är helledig. Det gillas!!

Fast jag varit ledig så har vi faktiskt inte gjort så mycket. Promenerat runt sjön med hundarna, klippt och badat dem och sedan har vi solat lite. Johan har pysslat lite på den enorma uteplats vi har. Haha! Han är ialla fall sysselsatt i solen (som han inte alls gillar)
Han har även målat om i vardagsrummet så nu är det vitt med lite detaljer som ger en röd tråd med sovrummet. Han kan han!

Jo, jag har varit på ett besök hos frisören. (Inte ofta jag klipper mig i Sverige) Det roliga var att hon toppade håret. Ca 25 cm! Det är mer klippa av håret för mig. Eller vad säger ni?
Ska försöka hinna lägga upp en bild de närmsta dagarna.

Nu är det bara en månad kvar innan semestern och den längtar vi till. Efteråt så blir det förhoppningsvis lite enklare schema med bara ett jobb och kanske lite kortare arbetsdagar men det återstår att se. Vi tar en vecka i taget -än så länge...





I´ve finally had a day of- with sunshine outside!! Lovely!
JJ has been painting the livingroom and doing som gardening..haha!
I have finally taken some time to go to the hairdresser to cut my hair. It is now shoulder long and she told me that she had to cut 25 cm. That`s a lot of hair! I´m gonna take a picture some day to show you guys how it looks now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0