Leksandfjäsk

Säg vad ni vill men enda anledningen till att Leksand har med sig knäckebröd är för att det ska finnas något bra att säga om dem. Sorry, fjäsk går inte hem!

Har suttit och frusit medan jag tittat på kvällens match. Jag har lite svårt att förstå att vintern inte är slut..jag vill så gärna ha vår!!
Matchen då..ja, den slutade med vinst till Leksand. Dem förtjänade inte poängen ikväll, den saken är säker. Det säger jag inte för att J spelar i Växjö utan för att det inte finns någon annan anledning. (förutom billiga mål insläppta av vår målvakt) Det var grinigt matchen igenom och det mesta kom från deras sida. Och där av anledningen till att man får sitt knäckebröd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde hjalmarssons tackling den va jävligt dålig av han! Tack vare den fick dom väl sin energi! men jag håller med dig dom förtjänar aldrig poäng!

2011-01-27 @ 03:29:42
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0