Cheers!

Mitt lördagsnöje är att ligga i sängen och titta på Cheers!.
Jag har haft med mig den serien genom hela livet och tycker fortfarande att den är lika underhållande nu som för 15 år sedan.

Att få se Sam stöta på alla kvinnor, Carla som ska retas med alla och Woody som kör sitt eget race utan att veta om det är bara för bra i mina ögon.



Serien sändes i Sverige för första gången 1984 men spelades in från 1982-1993 i Boston.
Det blev 11 säsonger och 269 avsnitt +2 special.


Every saturday morning I watch the show Cheers!. I´ve been watching it my whole life and I like it as much today as 15 years ago.
You could see the show, in Sweden, for the first time 1984. It has 11 seasons and 269 episodes +2 special.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0