Växjö-Mora 5-2

Nu har vi fått i oss en väldigt sen kvällsmat och sitter just nu i soffan och slappar. Konstigt att man gör det vid den här tiden när vi båda ska upp och jobba imorgon. Men på matchdagar är man inte speciellt trött när man kommer hem. Det är nästan så man känner sig tröttare under matchen.

För första gången så satt jag inte på min vanliga plats vilket gjorde att jag inte följde matchen lika flitigt som vanligt. Tur att man kan se repriser på datorn då jag missade J´s mål. Det är inte ofta det händer så då kan det vara värt att se en repris..(hehe)

Nu har de match på onsdag och har sedan bara träningar resten av veckan. Har jag tur kanske vi kan åka iväg på en liten tur i några timmar. Bara komma bort från staden ett tag!




We´ve finally got some food in our stomachs and are now relaxing...weird at this time you may think but on gamedays it´s not that easy to go straight too bed.
JJ scored today, and that doesn´t happen often, so I had to watch it on the computer when we got home. (Off course I missed it at the rink)

The guys only got one more game this week so if I´m lucky we could maybe go somewhere. I need to leave this city for a few hours...



Kommentarer
Postat av: Malin

Lämna allt och kom hit... BARA GÖRT!

2011-02-08 @ 10:03:53
URL: http://muulino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0