Varför!?

Ja, varför ligger jag inte i sängen, myser under duntäcket och försöker sussa??
Har ställt mig den frågan säkert 10 gånger senaste minuten men jag kommer inte riktigt på något svar.

J sitter framför tv:n för att se lite av Foppas comeback...för 16:e gången?? Och det kan gå hur som helst..jag förstår inte riktigt varför det är så stor hysteri? Han får mer än gärna lägga skridskorna på hyllan om inte foten håller denna gång för jag är trött på att öppna tidningen och rubriken lyder i stil med: "Foppas fot höll inte" "Foppa på is igen" Karusellen tar aldrig slut...

(Tänk att det kunde bli ett litet inlägg om Foppa)



Just don´t know why I´m still up...it´s 1 a.m!!
JJ is watching the game where Peter Forsberg is playing for the first time after a long time. I don´t think it´s that interesting couse it´s been so much in the papers about his foot and I´m just tired of it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0