Söndag

Då var jobbhelgen avslutad...Nu har jag hunnit handla en himla massa toalettpapper (måste ha sett roligt ut när jag cyklade genom hela Växjö), varit ut med hundarna , ätit en sen lunch och nu försöker jag komma på ursäkter, för mig själv, att inte behöva ta tag i tvätten.

Jag har nog aldrig längtat efter att Johan ska komma hem så mycket som jag gjort denna vecka. Fy tusan vad jobbigt det varit med att fixa allt själv!
Tur ialla fall att vädret varit helt okej så jag kunnat gå mina långsamma promenader. Nu är det slut på "runt sjön" för det tar alldeles för lång tid har jag märkt.

Det är alldeles för mycket energi i hundarna för att jag ska orka hänga med..



My work for this weekend is over but it starts on monday again.
I´m so glad that JJ is coming back soon from Finland cos I´m to pregnant to do all the stuff at home by myself. I´m gonna sleep for days (at least that what it feels like)
The weather has been fine this week and that was good for the dogs cos my walks aren´t as fast as they used to be. And they´ve got too much energy!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; men vad kul! När är din BF? :)

2011-08-30 @ 14:40:11
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0