Kickoff på Öland

Jag känner mig helt slut efter helgens resor fram och tillbaka så det är rätt skönt att sitta i soffan och bara göra ingenting.
Öland var lite som jag föreställt mig. Men det var riktigt fint i stugan. Sommarlovskänsla.

Johan har åkt iväg till Finland för att spela träningsmatcher i en vecka så det blir jag och hundarna som får umgås med varandra. Det är såna här tillfällen då det är rätt skönt att jag valt att fortsätta jobba ett tag till. Hade nog klättrat på väggarna annars!

Några bilder från vår kickoff med jobbet.


Lite gott slinker alltid ner


Mikaela var glad över tanborstningen medan Linda försöker få ner flaggan


Övertrötta!?


Åsa älskade stugan


Linda, Mikaela och Christel njuter av solen utanför Bo`s.



Wanted to tell you that we had a great time on Öland. The weather was perfect!
JJ has gone with his team to Finland for some preseason games. He´s gonna be gone all week so it´s just me, Pixie and Kenzo that are home. It´s times like this that it feels good that I´m still working cos I would be climbing my walls at home if it would be otherwise.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0