Fest och hyllning

Jag hade tur sm var ledig två dagar i rad från jobbet för de dagarna kunde inte komma mer lämpligt. Fast om jag fick vila upp mig vet jag inte. Det blev rätt mycket ståhej när killarna blev klara för elitserien.
Runt halv elva på kvällen (söndag) åkte vi ner till stan för att möta killarna (som kom vid halv två...) Firande och mat blev det då.

Dagen efter hyllades killarna på Stortorget. Det var då jag förstod att vad de åstadkommit. Innan har det varit en stor sak men jag har inte känt något speciellt. Inte förän jag såg alla människor på torget...


Första gänget på plats


Precis före killarnas ankomst


Anders o Johan


Stortorget



5000 personer på torget




It was good that I had two days of from work so I could celebrate with the guys that they made it to the elite. The celebration lasted for two days, First at a club in the city and then with the fans.
There were around 5000 people in the city. It was fun to see so many people there. And the weather was perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0