1 april

Nu går det fort! Redan april...jisses!
Någon som blev lurad?

Jobb, naglar, hockey står på mitt schema inför nästa vecka. Skulle vara skönt om jag kunde sova också.
Sedan någon månad sen tillbaka har jag svårt att somna. Det spelar ingen roll hur trött jag är. Det är bara att glömma att jag kommer få sova en hel natt på ett bra tag. Det känns så nu ialla fall...




1 april today...the time is passing fast!

I´m having alot to do next week. Nails, work, hockey and I would be happy if there´s some time for sleeping between the shifts. Since I found out that I´m pregnant I´ve been having trouble sleeping and it doesn´t matter how tired I am. Enoying!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0