Parteeeey!

Idag älskar vi mjukisbrallerna. Så ska en söndag, dagen efter fest, alltid vara. Man får inte vara för påhittig utan bara låta allt vara. Precis det har vi gjort idag.

Vi tog en sväng till sjön med Elin o Jocke för att fika lite och bara "göra ingenting". Vädret var perfekt! Man måste verkligen passa på då vi går mot kallare tider. Klockan är inte ens sju och det börjar mörkna ute.

Festen då?
KUL!!

Den här gången hade jag inga som helst förväntningar på krogen eller kvällen och då blir ju allt så mycket roligare. Men det allra bästa var att pumpsen inte fick följa med. Höga skinnstövlar var mina kompisar för kvällen och jag tror mina fötter tackar mig för det idag.

Ett stort minus till otåliga grannar! (speciellt på en lördag och innan 23!!)

  

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0