Äntligen helg!

Ja, usch! Gårdagen blev nästan lite jobbig...
Amy och jag skulle ner på stan för en massa ärenden och trots 4 timmar på stan så hann vi inte med allt. Typiskt.
I alla fall så fick vi stressa hem för vi skulle hem till Elin och titta på killarnas match mot Västerås. Jag skulle även baka bröd innan och Amy skulle och fixa en förrätt. Stress!

Om allt går vägen nu så hoppas jag börja jobba med naglar i november. Jag skulle bara lämna in min ansökan men det blev nästan som en intervju också. Nu ska jag bara fixa allt pappersarbete och införskaffa en himla massa saker men först är det helg och då ska det bjudas på middag, lampan ska upp och på söndag är det match mot Malmö.

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0