Uschel dag!

Jag hade aldrig gått hem från en hockeymatch innan full tid förrän idag. Det känns inte speciellt bra men å andra sidan så blev jag riktigt less!
Örebro gjorde inga misstag alls i första perioden för de tog vara på Växjös. Vet inte vad som hände idag!? 
Det stod 4-0 efter 7 minuter. Sånt ska ju egentligen inte ske under en match mellan ettan och tvåan i tabellen. Men nu är den matchen över.

Denna söndag har varit för lång och gick jag till hallen i regn (för varför skulle det inte regna en dag som denna?) och sedan var matchen en katastrof. När jag kommer hem så har lampan gjort sitt på toa så det är bläcksvart där inne...nu tänker jag bara sitta här och göra ingenting. Kanske lika bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0