Snö!

Försökte vara duktig och ta kort på hundarna i snön men det var inte det lättaste!
De älskar snö så att få dem att inte springa för långt, lösa, är knepigare än man tror. Att man kan gilla att leka i snön  mycket?

Jag fick ialla fall några bilder.


Pixie ville till vänster och Kenzo till höger...



Lotta fick migrän idag så jag var tvungen att jobba idag. Det gjorde mig ingenting alls då jag tycker det är kul och det ger mig en chans att lära mig mer om produkterna. Som tur var så kunde Amy vara hundvakt och så var de så snälla att skjutsa ner mig på stan innan de åkte till hundparken.
Det värsta var att jag var helt slut då jag inte fått sova något inatt.
Det var män uppe på taket som skulle skotta bort snö. Halv fyra på morgonen!!!

Jag förstår att de måste tänka på säkerheten men jag har aldrig varit med om något liknande- inte ens när det kommit mer snö. Knas!
Hundarna förstod ju ingenting så de började skälla som galningar. Jag, som precis vaknat, trodde någon bankade på dörren eller att morgontidningsutdelaren fått fnatt.

Så, efter en låååång dag är det dags att krypa ner i sängen och sussa. God natt på er!!


"Sofi" undrade vad det är jag gör/ska göra i Växjö.
Eftersom ingenting är klart än så vill jag inte lova något men tanken är att jag ska göra naglar i Linnègallerian så fort företaget är registrerat- förhoppningsvis till jul. Jag jobbar även extra i butiken.
Hoppas det gav svar på frågan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar=)

2010-11-26 @ 04:43:44
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0