Ny hårfärg och sminkning i grönt

Då var det dags igen! Som jag nämnt tidigare så ledsnar jag rätt fort på håret och måste då och då piffa till det på antingen ena viset eller det andra. Denna gång blev det den andra...ny färg! (Första är klippning)
Jag vet inte om det syns så bra men det är en mörk kastanj, så lite mörkare än vad jag hade innan.

Före


Efter

På denna bild är det en provsminkning med grönt som jag gjort. Jag måste ju prova mig fram med alla möjliga färgkombinationer så denna gång blev det grönt. Jag får se vad jag hittar på till idag.


Kommentarer
Postat av: Grace

Det är helt otroligt vad du och Vicki är lika :-)) Ni är så fantastiskt vackra :-)) och nu syns det verkligen att ni är "NI"

Kram

den stoltaste mamma som finns

2010-11-29 @ 19:59:56
Postat av: Elin

Fina!! :)

2010-12-02 @ 14:33:27
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0