Julpynt!

Helgen blev inte så lugn som jag trodde. Julpyntadet tog lite längre tid än jag planerat. Allt pynt har sin plats! Sedan fattas det 1000 saker (överdriver som vanligt!) som jag gissar är i Skultuna. Det hjälper inte mig...
En ny julgran ska ialla fall inköpas. Måste klura lite mer på den för den kommer få hänga med ett tag. Klassiskt grön, glittrig, en utstickande färg?
Vad tycker ni?

Jag fick ialla fall till vardagsrumsfönstret så det blev lite lite mer juligt och mysigt.


Vi var ner på stan för att titta på julskyltningen och strosa runt i affärerna. Vi var hemma hos Julle häromdagen på middag, TACKAR så mycket!!, och då fick vi se världens mysigaste raggsockor. Det blev vårt första stopp på stan- köpa oss raggisar!
Mindre kul var att larmet satt kvar så det pep om oss på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0